Tortulete cu crema de vanilie si coulis de capsuni

Dragii mei va prezint tortulete cu blat de biscuiti , crema de vanilie si coulis de capsuni

Portii: 6
Timp de pregatire:20 min
Timp total :1 hr

BLAT:
150 gr biscuiti
50 gr unt 
2-3 linguri lapte
scortisoara

CREMA
500 ml lapte
5 linguri zahar
5 linguri amidon Gustin(Dr Oetker)
esenta de vanilie Dr.Oetker

Coulis
300 gr capsuni 
4 linguri zahar

Ne mai trebuie 100 gr ciocolata .

MOD DE PREPARARE
Biscuitii se macina si se amesteca cu untul cald , apoi punem laptele si scortisoara,punem in forme si dam la cuptor 15-20 min.
Facem coulis-ul de capsuni. Capsunile se pun la fiert cu zahar cateva minute pana se inmoaie. Se lasa sa se racoreasca , apoi se paseaza si se strecoara.
Crema : 400 ml lapte cu zaharul si vanilia se pun la fiert, amidonul se dizolva cu laptele ramas, cand clocoteste se toarna amidonul mestecand continuu.

Asamblare in doua moduri:
O parte din coulis am oprit pentu ornat , iar in cealalta am pus o lingurita de gelatina.
Se pune crema calda peste biscuiti, se rade ciocolata, se incalzeste coulis-ul cu gelatina si se toarna peste ciocolata rasa. Deasupra se pune ciocolata alba rasa.
Iar a doua, peste biscuiti se pune crema, coulis cu gelatina, ciocolata topita si ciocolata alba rasa.

POFTA BUNA!!

Comments

  1. Tare bun trebuie sa fie. Are aromele care imi plac mie ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs