Bounty cu doua glazuri

 Am vrut sa fac prajitura Bounty , dar am facut-o cu doua glazuri , va spun si de ce :))

Am facut prajitura, am facut glazura neagra fara sa ma uit la cantitati :), si nu mi s-a intarit cum imi place mie, asa ca am pus peste inca o glazura de ciocolata alba, a iesit super.

Portii: 18
Timp de pregatire: 20 min
Timp total : 1 hr

BLAT
3 oua
un praf de sare
3 linguri zahar
2 linguri de ulei 
1 lingura de cacao Dr. Oetker
2 linguri faina
1/2 praf de copt Dr.Oetker

CREMA
400ml lapte
4 linguri gris
6 linguri zahar
100 ml frisca lichida
4 linguri  nuca de cocos

SIROP
1 lingura zahar
100 ml lapte

GLAZURA 1
150 gr ciocolata neagra
75 ml frisca lichida

GLAZURA 2
150 gr ciocolata alba 
75 ml frisca lichida

MOD DE PREPARARE
Blat: Albusurile se bat spuma cu un praf de sare, se adauga zaharul si se mixeaza pana devin lucioase, se adauga galbenusurile frecate cu ulei ,  se adauga faina amestecata cu praful de copt, iar la final se pune cacaoa. Se pune in tava(20x30)cu hartie de copt si de da la cuptor la foc potrivit 30-40 min. Se scoate si se lasa la racit.
Siropul: Zaharul se caramelizeaza si se stinge cu laptele, se lasa pana se topeste zaharul, se lasa la racit  si se insiropeaza blatul.
Crema: Se pune la fiert laptele cu frisca , grisul si zaharul pana se ingroasa  apoi se amesteca cu nuca de cocos si se mai pune pe foc 2-3 min, apoi se pune peste blatul insiropat.
Glazura 1: Se taie ciocolata bucati se pune frisca, apoi se pun la topit si se pune peste crema.Dam la frigider pana facem glazura 2.
Glazura 2: Se face la fel ca si prima doar ca punem ciocolata alba. se pune peste prima glazura si se da la frigider.
POFTA BUNA!

Comments

  1. la cum arata nu cred ca mai conteaza cate glazuri are, ci sa fie gustoasa, pufoasa si apetisanta la cum arata, bravo :D

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs