Ciulama cu ciuperci reinventata

Dragii mei a venit si vremea ciulamalei si am hotarat sa facem eu si mai multi blogeri "ziua ciulamalei" , si ne-am pus pe gatit ciulama :)..Dupa cum stiti ciulamaua este o mancare clasica , care se poate prepara din carne de pui , ciuperci , pui cu ciuperci .. dar sa lasam vorbaria si sa vedem ce ciulama reinventata am facut...
Pentu inceput sa scriu si de ce avem nevoie

Portii: 2
Timp de pregatire: 5 min
Timp de gatire : 15-20 min
Timp total: 25 min

INGREDIENTE
o lingurita ulei de masline
150 ml apa
un catel de usturoi
un ardei kapia
o cutie de ciuperci de 360 gr
garam masala
o lingura de faina
2 linguri de smantana
patrunjel

Trecem la treaba , ca nu dureaza mult :)
MOD DE PREPARARE
Ardeiul se toaca , usturoiul se piseaza. se pun in wok . Se pune uleiul si apa . Ciupercile se pun si ele si se lasa la fiert cu capac 5 min , pana se inmoaie ardeiul.
Se condimenteaza cu garam masala.Apoi se face un amestec de faina si samntana si se pune peste ciuperci.
Se amesteca si se lasa sa se ingroase ..
Siiii tadammm gata ciulamaua reinventata.

Stati asa ca inca nu am terminat :)), daca doriti si alte retete fel de fel de ciulama, va recomand oameni dragi mie care au facut si ei .. sper sa gasiti ceva pe gustul vostru ..

Alice Ciobanu cu O zi cu ciulama
Laura Laurentiu cu Ciulama de pui cu ciuperci
Dia cu Ciulama de ciuperci
Elena Toma cu Ciulama fusion
Adina cu Ciulama cu ciuperci de padure
Iuliana Florentina Avram cu Ciulama de ciuperci
Boabe de cafea cu Ciulama de ciuperci
Ioana Tone cu ciulama, ciulamica, ciulamale
Bucataresele vesele cu Ciulama de ciuperci cu clatite picante
Dana Aphextwinz cu Ciulamale reincarcate

Vio Postolache cu ciulama de pui cu ciuperci
Cerasela cu Ciulama cu ciuperci si scoici Saint Jaques
Pansy cu Ciulama de pui si ciuperci cu crusta de cascaval
Iuliana Miu cu Ciulama de ciuperci cu mamaliguta
Lili Gospodini cu Ciulama cu pipote si inimi de pui
Radu cu ciulama de vitel cu legume de toamna si salata.

 Acum am terminat :)) Pofta buna!! 

Comments

  1. Sa fie cu noroc, zic! Happy Ciulama's Day!

    ReplyDelete
  2. Faina ciulama ti-a iesit! Traiasca ciulamaua!

    ReplyDelete
  3. ce mult imi place! cred ca voi prelua si varianta ta, s-o fac si eu!

    ReplyDelete
  4. Multumesc dragele mele !! Happy Ciulama'S Day si voua!!

    ReplyDelete
  5. Foarte faină ciulamaua reinventată! :) Happy ciulama's day, Andreea! :)

    ReplyDelete
  6. Happy Ciulama Day! Tare draguta ti-a iesit prezentarea! :)

    ReplyDelete
  7. Mmm ce buna. Vin la masa. Seara buna!

    ReplyDelete
  8. Delicioasa ciulamaua ta! Traiasca ciulamaua!

    ReplyDelete
  9. Eu am ajuns mai tarziu. Mai ai si pentru mine o portie?

    ReplyDelete
  10. Vad ca avem de unde alege,dar am sa incep totusi cu degustatul de la tine!
    Pup!

    ReplyDelete
  11. Faina Ciulama si cred ca garam masala ii da un gust deosebit . Felicitari draga noastra Andreea ! Traiasca Ciulamaua !

    ReplyDelete
  12. Frumos colorata ciulamaua ta,arata foarte bine! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs